စာစီမွားတဲ ့ည (ကိုခ်ဳိ )

Posted on Posted in အက္ေဆး

ႏိုးသြားခ်င္းခ်င္း သူ႔အိမ္နဲ႔မလွမ္းမကန္း မီတာတစ္ရာအကြာေလာက္မွာရွိသည့္ သူ႔ရဲ႕ ရွင္ခိုအိ၀အမည္ရွိ ၿမိဳ႕ကေလးရဲ႕ဘူတာကေလးဆီ နားစြင့္လိုက္မိသည္။

(ဘူတာကေလးဟုဆိုေသာ္လည္း ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးကဲ့သို႔ စုလစ္မြန္းခၽြန္မ်ားမရွိသည္ကလြဲလွ်င္ …..)

စာစီမွားတဲ့ည (ကိုခ်ဳိ)
စာစီမွားတဲ့ည (ကိုခ်ဳိ)

ကိုခ်ိဳ

စာစီမွားတဲ ့ည

 

သူ ရုတ္တရက္ လန္႔ႏိုးသြားသည္၊

ဧည္႔ခန္းဖက္ဆီမွ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ လြင့္ပ်ံ႕လာသည့္မသဲမကြဲ တီလီေဗးရွင္းသံေၾကာင္႔လား၊

လႈပ္ရွားမႈေျခသံ တစ္စံုတစ္ရာေၾကာင္႔လား၊ ေရအိမ္တံခါးပိတ္သံ အနည္းငယ္ၾကမ္းသြားျခင္း ေၾကာင္႔လား။

ေသခ်ာသည္ကေတာ့ သ႔ူအိပ္ခန္းႏွင့္ကပ္ရက္ ဧည့္ခန္းဖက္ဆီမွ အသံတစ္စံုတစ္ခုေၾကာင့္

အအိပ္ဆတ္လြန္းေသာ သူ ရုတ္တရက္ လန္႔ႏိုးသြားပါသည္။

ႏိုးသြားခ်င္းခ်င္း သူ႔အိမ္နဲ႔မလွမ္းမကန္း မီတာတစ္ရာအကြာေလာက္မွာရွိသည့္ သူ႔ရဲ႕ ရွင္ခိုအိ၀အမည္ရွိ ၿမိဳ႕ကေလးရဲ႕ဘူတာကေလးဆီ နားစြင့္လိုက္မိသည္။

(ဘူတာကေလးဟုဆိုေသာ္လည္း ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးကဲ့သို႔ စုလစ္မြန္းခၽြန္မ်ားမရွိသည္ကလြဲ လွ်င္ ထိုမွ်နီးနီးေတာ့ ရွိပါသည္။)

ဘူတာကေလးက တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္ေနခဲ့လွ်င္ ညလည္တစ္နာရီမွ နံနက္ေလးနာရီခြဲ အတြင္းဆိုတာ ေသခ်ာပါသည္။

အဘယ္ေၾကာင္႔ဆိုေသာ္ သူတို႔ၿမိဳ႕ကေလးကို ေန႔သစ္တစ္ေန႔အတြက္ စတင္၀င္ေရာက္သည့္ ပထမဆံုးရထားသည္ နံနက္ေလးနာရီေလးဆယ့္ေလးမိနစ္တြင္ျဖစ္ၿပီး ထိုေန႔အတြက္ ေနာက္ ဆံုးရထားကေတာ့ ညဆယ့္ႏွစ္နာရီငါးဆယ့္ရွစ္မိနစ္တြင္ ျဖတ္သန္းသြားေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။

အကယ္၍ ဘူတာကေလးဆီမွ လူသံသူသံ၊ ရထားျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္သံ၊ ရထားအ၀င္ အထြက္ ေၾကညာသံ၊ ရထားတံခါးပိတ္ရန္ စီးေမ်ာေနက် သတိေပးမယ္လိုဒီသံမ်ားကို ၾကားရပါက ဦးစြာ အိပ္ရာအတြင္း သူ႔နံေဘးကို မ်က္လံုးမဖြင့္ပဲ စမ္းၾကည့္မည္။ ညတိုင္း ညႏွစ္နာရီ ၀န္းက်င္မွ အိပ္ရာ၀င္ေလ႔ရွိေသာ သူ႔အမ်ဳိးသမီး သူ႔နံေဘးမွာရွိမေနခဲ႔လွ်င္ ထိုေန႔အတြက္ ရထားမသိမ္းေသး။ ထို႔ေနာက္ ညတစ္နာရီ မထိုးေသးတာ ေသခ်ာပါသည္။

အနားမွာ သူ႔အမ်ိဳးသမီး အိပ္ရာ၀င္ေနခဲ႔လ်င္ေတာ့ ေန႔သစ္အတြက္ ဘူတာကေလးက စတင္ အသက္၀င္ ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း၊ နံနက္ေလးနာရီေလးဆယ္႔ငါးမိနစ္ကေန သူ႔ႏႈိးစက္နာရီျမည္ ေနက် နံနက္ငါးနာရီခြဲၾကား တြင္ျဖစ္ေၾကာင္း သူ ေကာင္းေကာင္းသိပါသည္။

ထိုအခါမ်ိဳးတြင္ သူ႔ေခါင္းဦးနံေဘးမွာရွိသည္႔ ဒစ္ဂ်စ္တဲလ္ႏႈိးစက္နာရီကေလးဆီသို႔ လက္က အက်င့္တစ္ခုလို ေရာက္သြားမည္။ အလင္းအမည္ရွိ ခလုပ္ကေလးကိုႏွိပ္၍ အေမွာင္ထဲမွာ လင္းလက္လာသည့္ ဒစ္ဂ်စ္တဲလ္ဂဏန္းစာလံုးေလးေတြကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး မ်က္လံုးေမွးစင္း ၍ ၾကည့္မည္။

အခုလည္း ရုတ္တရက္လန္႔ႏိုး၊ ဘူတာကေလးဆီနားစြင့္၊ အသံဘလံေတြၾကားရ၊ အက်င့္ တစ္ခုလို နာရီကိုဖြင့္ၾကည့္၊ နံနက္ ႏွစ္နာရီတိတိ..

ခဏေနရင္ သူမအိပ္ရာ၀င္လာေပေတာ့မည္။

စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ သက္ျပင္းရွည္တစ္ခ်က္ကိုပစ္ခ်လိုက္ရင္း အိပ္ရာ၀င္ခါစက အားသြင္း ထားလို႔ အားျပည့္ေနၿပီထင္ရေသာ စမတ္ဖုန္း ဘက္ထရီႀကိဳးကို ဆြဲျဖဳတ္လိုက္သည္။

အိပ္မ၀ညေတြမ်ားခဲ႔ၿပီမို႔ အခုတေလာ ေစာေစာအိပ္ရာ၀င္ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားခဲ႔သည္။

တစ္ပတ္ကိုေျခာက္ရက္ နံနက္ငါးနာရီခြဲတြင္ အိပ္ရာထရသည္မို႔ ညဥ့္နက္မွအိပ္ရာ၀င္ေလ့ ရွိျခင္းမွ ညဆယ္နာရီကေန ဆယ္နာရီခြဲေနာက္အက်ဆံုး အိပ္ရာ၀င္ျဖစ္ေအာင္ အက်င့္လုပ္ခဲ့ သည္။

လူတစ္ေယာက္အတြက္ အေကာင္းဆံုးအိပ္ခ်ိန္မွာ ညဆယ္နာရီမွ နံနက္ႏွစ္နာရီအတြင္းဟု ပညာရွင္မ်ားက ဆိုသည္။

တစ္ေန႔တာ လႈပ္ရွားခဲ့သမွ်မွ မိမိအတြက္လိုအပ္သည့္အမွတ္သညာမ်ားကို ဦးေႏွာက္က စနစ္ တက်မွတ္သား၊ ထားသိုသိမ္းဆည္းျခင္း၊ မွတ္သားရန္မလိုအပ္သည္မ်ားကို ပယ္ဖ်က္စြန္႔ပစ္ ျခင္း၊ တစ္ေန႔လံုး ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ခဲ့သမွ်အတြက္ အားသစ္ေလာင္းျခင္းႏွင့္ ထိုအခ်ိန္အတြင္း ႏွစ္ၿခိဳက္စြာအိပ္ေပ်ာ္ခဲ႔လ်င္ တစ္ေန႔တာအတြက္ အိပ္ခ်ိန္လံုေလာက္ၿပီဟု မွတ္သားဖူးသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ ထိုအခ်ိန္အတြင္း အိပ္ေပ်ာ္ေအာင္ သူအိပ္ပါသည္။ ႏွစ္ၿခိဳက္စြာလည္း အိပ္ေပ်ာ္ခဲ့ပါ သည္။

ထို႔အတြက္ အဆင္မေျပျခင္းတစ္ခုက နံနက္ႏွစ္နာရီခန္႔တြင္ ေန႔စဥ္အခ်ိန္မွန္မွန္ တစ္ေရးႏိုး ေနတတ္ျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။

ပို၍ဆိုးရြားသည္မွာ ေနာက္က်၍(ထိုအခ်ိန္တြင္မွ) အိပ္ရာ၀င္ေလ့ရွိသည့္ သူ႔အမ်ဳိးသမီး၏ အိပ္ရာ၀င္ခ်ိန္ႏွင့္ ထူးထူးျခားျခား တိုက္ဆိုင္ေနျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။

တကယ္ေတာ့ သူေစာေစာက ရုတ္တရက္လန္႔ႏိုးသြားျခင္းမွာ သူမအိပ္ရာ၀င္ရန္ သြားတိုက္ ျခင္း၊ ေနာက္ေဖးအေပါ႔အပါးသြားျခင္း၊ တီဗီပိတ္လိုက္၍ ရုတ္တရက္ဆိတ္ၿငိမ္သြားျခင္း စေသာ တစ္စံုတစ္ခုခုေၾကာင့္ ျဖစ္ေပလိမ္႔မည္။

အဆိုးရြားဆံုးမွာ သူမဘာသာ ၿငိမ္ၿငိမ္သက္သက္၊ တိုးတိုးတိတ္တိတ္ကေလး အိပ္စက္သြားလွ်င္ အရာမဟုတ္ပါ။ သူမသည္ အိပ္ရာ၀င္ လာလွ်င္လာခ်င္း သူ႔ကို ေစာင္ျပင္ၿခံဳေပးျခင္း၊ ေခါင္းဦးအထားအသိုျပင္ျခင္း၊ သူပက္လက္အေနအထားႏွင့္ အိပ္ေပ်ာ္ေနခဲ႔လွ်င္ (ေဟာက္ တတ္ေလ့ရွိျခင္းေၾကာင့္) ေဘးတိုက္တေစာင္း အေနအထားသို႔ျပင္ျခင္း စသည္တို႔ေၾကာင့္ သူတကယ္လို႔ ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ အိပ္ေမာက်ေနခဲ႔လွ်င္ လည္း ထိုညအတြက္ တစ္ေရးေတာ့ ႏိုးေနက် ျဖစ္သည္။

သူႏိုးသြားမွန္း သူမရိပ္မိသြားလွ်င္ တစ္ခုခု စကားဆိုမည္။

အျပင္ဖက္မွာ မိုးရြာေနေၾကာင္း၊ ေလထန္ေၾကာင္း၊ ဒါမွမဟုတ္ တီဗီသတင္းထူး တစ္ခုခု အေၾကာင္း၊ မနက္ျဖန္ အမႈိက္စို ပစ္ရမည့္ေန႔ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သို႔မဟုတ္ ညဘက္အိပ္ရာထ ဆီး၊ ၀မ္းသြားရန္ အပ်င္းႀကီးေအာင့္ထားတတ္သည့္သူ႔ကို အေပါ႔အပါးသြားရန္ျဖစ္ျဖစ္ တိုက္တြန္း ေပလိမ္႔မည္။

ထို႔ေနာက္ သူမလက္ေတြက သူ႔ခႏၶာကိုယ္ေပၚ ေသြးတိုးစမ္းသလို ဦးစြာ ဇက္ေၾကာေတြကို ဖြဖြ ကေလးဆြဲမည္။

ဇက္ေၾကာအလြန္တက္တတ္သည့္ သူက ၿငိမ္ခံေနလ်င္ သူ႔ပခံုးသားေတြကို နယ္ခ်ဲ႕ႏွိပ္ႏွယ္ ေပးလာမည္။

သူ သည္အတိုင္းအိပ္ေပ်ာ္သြားလွ်င္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေပမယ့္ (အိပ္ေရး၀ေနၿပီမို႔) သူဆက္အိပ္မရမွန္း သူမဖတ္မိသြားလွ်င္ေတာ့ (က်မလည္း ဇက္ေၾကာေတြ အရမ္းတက္ေန တယ္၊ အိပ္လို႔ရမွာမဟုတ္ဘူး) ဟုအသနားခံသလိုလို၊ အေႂကြးေတာင္းသလိုလိုႏွင့္ အခြင့္ အေရးဆိုလွ်င္ သူျငင္းရ ခက္ပါသည္။

ထို႔ေနာက္ သူမကို ဇက္ေၾကာဆြဲေပးရေတာ့မည္။

ထိုေနာက္ လည္ကုပ္၊ ပခံုးသားမ်ားကို ႏွိပ္နယ္ေပးရေတာ့မည္။

ထိုေနာက္ ညႇပ္ရိုးမ်ား၊ ေက်ာရိုးတစ္ေလ်ာက္ ထိုေနာက္ သူမေတာင္းဆိုေသာ ဟိုနားနည္း နည္း၊ သည္နားနည္းနည္း ထိုေနာက္..

ထိုေနာက္..

ေျခေခ်ာ္လက္ေခ်ာ္ တျခားအေၾကာေတြ လြဲမွားသြားလွ်င္..။

တစ္ညစာအလြဲေတြအတြက္ နံနက္ မၾကည္မလင္ႏြမ္းယိစြာ အိပ္ရာႏိုးထရေပေတာ႔မည္၊

အို..

သူ အေယာင္ေယာင္၊ အမွားမွားႏွင့္ အိပ္ေရး၀ႏွင့္ေနေသာ(အားျပည့္ေနေသာ)ေခါင္းဦးနံေဘး မွ သူ႔စမတ္ဖုန္းကို လွမ္းဆြဲမိသည္။

ၿပီးမွ မ်က္ႏွာစာအုပ္ကိုၾကည့္မိလွ်င္ မ်က္လံုးေတြပိုက်ယ္ၿပီး အိပ္မရျဖစ္မွာကိုေတြးမိကာ ျပန္ ခ်ထားလိုက္သည္။

ဒါေတာင္ သူ႔မ်က္ႏွာစာအုပ္မိတ္ေဆြစာရင္းထဲမွ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ စေတးတပ္ ေလးတစ္ခုကို သြားသတိရမိသည္။

အိပ္မရ.. ဖုန္းကလိေနသည္၊ ခြိ ခြိ .. .တဲ႔

သူမ်ားေတြအတြက္ေတာ့ အင္မတန္ေသးငယ္လြန္းေကာင္း ေသးငယ္ေနေပလိမ့္မည္။

သူ႔အတြက္ေတာ့ အသည္းတယားယား၊ ရင္တထိတ္ထိတ္ ခံစားရပါသည္။

မေတာ္ တစ္ခုခုေျခေခ်ာ္လက္ေခ်ာ္ မွားယြင္းခဲ႔ပါလွ်င္..

သူမ ကလိေနသည္မွာ စမတ္ဖုန္းျဖစ္သည္။ စမတ္ဖုန္းမွ စာရိုက္ရန္လက္ကြက္ကေလးမ်ား သည္ အင္မတန္စိတ္လည္းစိတ္၊ေသးလည္းေသး။ အမွားလည္းလြယ္ပါသည္။

ျမန္မာလက္ကြက္ဆို ပိုဆိုးပါသည္။ ေသေသခ်ာခ်ာ ဂရုစိုက္ေနသည့္ၾကားမွ မွားျဖစ္ေအာင္ မွားတတ္ပါသည္။

အႀကိမ္ႀကိမ္အမွားျပင္ရင္း အႀကိမ္ႀကိမ္ ထပ္ထပ္မွားတတ္ပါသည္။

အထူးသျဖင္႔ ကပ္ရက္အေနအထားႏွင္႔ရွိေနေသာ တ၀မ္းပူ၊ နငယ္ႏွင္႔ မ စာလံုးတို႔သည္ မမွား သင့္သည့္အမွားမ်ဳိးကို ခဏခဏ မွားေစတတ္ပါသည္။

ပို၍ဆိုးသည္မွာ သူမကလိေနေသာ (ဖုန္း)ဆိုသည့္စာလံုးမ်ဳိး။

ဖ တစ္ေခ်ာင္းငင္ နငယ္သတ္ ၀တ္စာႏွစ္လံုးေပါက္ (ဖုန္း)ဟူေသာ စာလံုးတြင္ နငယ္သတ္အစား မသတ္ႏွင့္မွား၍သတ္မိလ်င္ (ဖုန္း) မွ (ဖုမ္း)ျဖစ္သျဖင့္

ခြင့္လႊတ္နားလည္ေပးႏိုင္ေသာ၊ ေၾသာ္ … သူ ဖုန္းကိုဖုမ္းလို႔ မွားေရးတာပဲေလဟု ျပင္ဆင္ဖတ္ရႈေပးႏိုင္ေသာ သံတူေၾကာင္းကြဲ အမွား မ်ဳိးျဖစ္ေသာ္လည္း

မေတာ္..

မေတာ္၍.. ဘယ္ဖက္မွ တ၀မ္းပူႏွင္႔ မွားယြင္းသတ္ခဲ႔မိလွ်င္ (အိပ္မရ.. ဖုန္းကလိေနသည္၊ ခြိ ခြိ) ဟုေျပာခ်င္ တာကေလးက ဘုရား..ဘုရား။ ညႀကီးမင္းႀကီး ဖံုးခဲ႔သမွ် ေပၚေပေတာ႔မည္။

 

တခ်ိန္တည္း သူတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားဘ၀တုန္းက ဆရာႏြမ္ဂ်ာသိုင္းရဲ႕ (နာမည္မမွတ္မိ ေတာ့တဲ႔) ၀တၱဳ ရွည္တစ္အုပ္ထဲမွ ဖတ္ဖူးတာေလးတစ္ခုကို ျပန္အမွတ္ရမိသည္။ (၀ိုးတ၀ါးပဲ မွတ္မိေနရံုသက္သက္မို႔ မသဲ မကြဲပဲ ျပန္ေျပာပါမည္။)၊

ဟိုး… တစ္ေခတ္တစ္ခါက အခုလိုကြန္ပ်ဴတာ (ျမန္မာ) စာလံုးေတြ မေပၚေသးပါ။

ဖလင္ျပားအသံုးျပဳပံုႏွိပ္ေသာ ေအာ့ဖ္ဆက္ေတြလည္း အဲေလာက္ မ်ားမ်ားစားစား မရွိေသးပါ။

ခဲစာလံုးမ်ားကိုအသံုးျပဳ၍ စာစီပံုႏွိပ္ခဲ႔ရပါသည္။ ယခုအခါ ထိုပံုႏွိပ္စက္မ်ဳိးရွိေသးသလားေတာ့

ျမန္မာျပည္ႏွင့္ ႏွစ္အစိတ္နီးနီး ေ၀းေနခဲ့ျခင္းေၾကာင္႔လည္းေကာင္း၊ ထို (ပံုႏွိပ္) ေလာကသား မဟုတ္ေသာေၾကာင့္လည္းေကာင္း သူေကာင္းေကာင္း မသိပါ။

ခဲစာလံုးေလးေတြကို ကႀကီး ခေခြး..အစရွိသျဖင့္ အမ်ဳိးတူရာတူရာ သူ႔ခြက္ႏွင့္သူ အစီအရီ ထည့္ထားပါသည္။ ထိုခြက္ကေလးေတြကို စတိတ္ခြက္ဟု ေခၚပါသည္။

စတိတ္ခြက္ထဲမွ ခဲစာလံုးေလးေတြကို စာစီဆရာက က်င့္သားရေနေသာလက္ျဖင္႔ႏႈိက္ၿပီး စာစီ(ဂယ္လီ) ျပားေပၚတြင္ ေနရာတက် စာစီရပါသည္။

စက္မတင္မီ အမွားျပင္ဆင္ႏိုင္ရန္ ဂယ္လီျပားကိုမွင္သုတ္၍ စာရြက္တင္၊ ဒလွိမ္႔တုံးႏွင္႔လွိမ္႔ၿပီး စာၾကမ္းထုတ္ျဖင္းကို ဂယ္လီပရုဖ္ ထုတ္သည္ဟု ေခၚပါသည္။

ယင္းကို ပရုဖ္ဖတ္သူက ေနရာအထားအသို၊ စာလံုးေပါင္းသတ္ပံုအမွား စသျဖင့္ စစ္ေဆးရပါ သည္။

ေျပာခ်င္သည္မွာ စာစီဆရာရဲ႕မွားယြင္းတတ္ေသာ အမွားအေၾကာင္း ျဖစ္ပါသည္။

ကြန္ပ်ဴတာလက္ကြက္၌ တ၀မ္းပူ၊ နငယ္၊ မကဲ့သို႔ မွားရိုက္လွ်င္ အျမင္မေတာ္ျဖစ္သလို စာလံုးမ်ဳိး ခဲစာလံုးစာစီခြက္မ်ားတြင္လည္း မွားယြင္းစီမိလွ်င္ အျမင္မေတာ္ျဖစ္ႏိုင္ေသာ ခဲစာလံုးမ်ား ပူးကပ္စြာရွိေန တတ္ပါသည္။

တစ္ခုဆိုရေသာ္ နသတ္ေအာက္ကမ်စ္ (န္႔) ႏွင့္ အကၡရာအု(ဥ)လို စာလံုးမ်ဳိး..

စာေရးသူရဲ႕(တစ္ေရးေမွးလိုက္ လန္႔ႏိုးလိုက္) ဟူေသာ စာသားကို စာစီသူက အလုပ္ေတြကမ်ား၊ ညအိပ္ေရးပ်က္တာေတြမ်ားနဲ႔ မေတာ္ေျခေခ်ာ္လက္ေခ်ာ္ (လန္႔)ဟုစီရမည့္ေနရာတြင္ နသတ္ေအာက္ကမ်စ္(န္႔)ခြက္အစား အကၡရာအု(ဥ)ခြက္ႏွင္႔ မွား ႏႈိက္ၿပီးစီမိေသာ္ ပရုဖ္ဖတ္သူေရာ အမႈမဲ့အမွတ္မဲ့ မ်က္ေစ့ေခ်ာ္လဲခဲ့ေသာ္

(တစ္ေရးေမွးလိုက္ လန္႔ႏိုးလိုက္) ဟူေသာ စာသားသည္

…. …. …. …. …. …. …. …. ….

သူ မစဥ္းစားရဲေတာ့ပါ။

…….

အေတြးေတြ ဟိုတစ္စ၊ သည္တစ္စ ဖရိုဖရဲ ျပန္႔က်ဲေနတုန္း (ကလစ္)ဟူေသာ အိပ္ခန္း တံခါးဖြင္႔သံႏွင့္အတူ စူးရွေသာ အလင္းတန္းေသးေသးကျမႇားတစ္စင္းလို သူ႔မ်က္ခြံေတြေပၚ ကို ထိုးစိုက္က်လာသည္။

ည ႏွစ္နာရီ..

သူမ အိပ္ရာ၀င္လာေတာ့မွာ ေသခ်ာသည္။

ကမန္းကတန္း အလင္းလာရာဖက္ကိုေက်ာျပဳ၊ မ်က္ခြံေတြကို ပိုၿပီးတင္းတင္းမွိတ္၊ အိပ္ေပ်ာ္ ေနဟန္ ေဆာင္လိုက္သည္။

ဧည့္ခန္းမီးမွိတ္သံ၊ အိပ္ခန္းတံခါးပိတ္သံ၊ အိပ္ရာဆီ လွမ္းေလွ်ာက္လာတဲ့ေျခသံဖြဖြ၊ ေစာင္ ျပင္ၿခံဳေပး၊ ေခါင္းဦးအေနအထားျပင္၊ ၿပီး..သူ႔နံေဘးမွာလဲေလ်ာင္း၊ လက္တစ္ဖက္က ဇက္ ေၾကာေတြေပၚတက္လာ..

အားလံုးကို မသိက်ိဳးကၽြန္ ျပဳေနလိုက္သည္။

သို႔ေသာ္ သူမကေတာ့ သူတစ္ေရးႏိုးေနမွန္း ဖတ္မိေနပါသည္။

(ႏိုးေနတယ္မလား..)

(ဟင့္အင္..)

အို..ျမတ္စြာဘုရား၊ ကယ္ေတာ္မူပါ။

သူ ေယာင္ယမ္းၿပီး ေခါင္းခါလိုက္မိၿပီ။

ေသခ်ာပါသည္။

တစ္ညစာအလြဲအမွားသည္ သူ႔အတြက္က်ိန္စာသင္႔သလို ဆိုက္ေရာက္လာေပေတာ႔မည္။ ။

စာေရးသူ ကိုခ်ဳိသည္ ယခုအခါ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတိုက်ဳိျမိဳ႕တြင္ေနထိုင္လ်က္ရွိသည္။ ကိုခ်ဳိသည္ ၁၉၈၀ ခုေႏွာင္းပိုင္းကာလမ်ားကထင္ရွားခဲ့ သည့္ ျမန္မာမဂၢဇင္းမ်ားတြင္ ကဗ်ာမ်ား၊ ၀တၳဳတိုမ်ားပါ၀င္ေရးသားခဲ့ဖူးၿပီးေနာက္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံသို႔ ေျပာင္းေရႊ႕ေနထိုင္ေနသူျဖစ္သည္။ ယခုအခါ စာေပအႏုပညာမ်ား ျပန္လည္ဖန္တီးလ်က္ ရွိသည္။

ရႈခင္းသစ္