ဘဝတာ တုိတိုမို႔ ပိုစုိးရိမ္မိတယ္ (ေနာင္ေက်ာ္)

Posted on Posted in အက္ေဆး

 

” ကြၽန္ေတာ္က ဘဝတာတိုတိုမွာ အရသာခ်ဳိခ်ဳိကုိ မက္ေမာခ်င္ေပမယ့္ ေလာကအတြက္ ထမ္းရြက္ ႏုိင္သမွ် ထမ္းရြက္ခ်င္တဲ့စိတ္က အေလးသာသြားခဲ့ တာေၾကာင့္ တလူလူလြင့္ေနတဲ့ အဓမၼ အလံေတြကို ႐ိုက္ခ်ဳိးၾကသူေတြထဲက တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့တယ္။ အသက္တစ္ရာမေနရေပမယ့္ အမႈတစ္ရာေတြ႔ခဲ့ သလားဆုိတာကို ျပန္မစဥ္းစားျဖစ္ေပမယ့္ ေလာကအတြက္ ေကာင္းမႈတစ္ခါေတာ့ လုပ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္က အဲဒါကို ေကာင္းမႈလို႔ ယံုၾကည္တယ္  ..”

 

ဘဝတာ တုိတိုမို႔ ပိုစုိးရိမ္မိတယ္

ေနာင္ေက်ာ္

ဇူလုုိင္ ၂၃၊ ၂၀၁၃

 

www.zoltkovac.com
www.zoltkovac.com

လူ႕ဘဝဟာ တုိေတာင္းလွတယ္လို႔ ေျပာစမွတ္ရိွတယ္။ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ အခ်ိန္တုိ ေတာင္းနည္းပါးသလဲဆုိတာကို ေပၚလြင္ေအာင္ေျပာတဲ့စကားေတြထဲမွာ ‘ေရပြက္ပမာ’ ဆုိတာက အေပၚလြင္ဆံုးပါပဲ။ ‘ေရပြက္ပမာ၊ တစ္သက္တာ’ တဲ့။ ေရျပင္ေပၚကိုပြက္ခနဲ (ဒါမွမဟုတ္) ဘြားခနဲ တက္လာတဲ့ ေရပြက္ကေလး တစ္ခုရဲ႕တည္ရွိ ၾကာရွည္တဲ့အခ်ိန္ဆိုတာ ဘယ္ေလာက္မ်ားရွိလို႔လဲ။

ဂယက္ထၿပီးရင္ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ေရျပင္ဟာ အရင္အတုိင္းျပန္ျဖစ္သြားတယ္။ လူ႔ဘဝသက္တမ္း ဆိုတာလည္း အဲဒီေလာက္ပါပဲတဲ့။ ကမၻာႀကီးျဖစ္ေပၚလာတဲ့ သက္တမ္းနဲ႔ႏိႈင္းတာလား၊ စၾကဝဠာ ႀကီးရဲ႕သက္တမ္းနဲ႔ တိုင္းတာလား၊ ဘဝေပါင္းမ်ားစြာ ျဖစ္ခဲ့ပ်က္ခဲ့တာနဲ႔ႏိႈင္းတာလား၊ ဘာနဲ႔ပဲႏိႈင္း ႏိႈင္း၊ လူ႔သက္တမ္း ကာလဆုိတာဟာ တုိတုိေလးဆုိတာ ျငင္းရခက္တဲ့ စကားပါ။

ဘဝကိုခင္တြယ္ ေနၾကသူေတြအတြက္ လူ႔သက္တမ္းဟာ တုိသလိုရိွၿပီး ဘဝကိုစိတ္ပ်က္ေနသူေတြအတြက္ (အသက္ရွင္ရတဲ့ ႏွစ္ခ်င္းတူရင္ေတာင္) သက္တမ္းကာလရွည္သလို ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။

အဲဒီလို ဘဝတိုတဲ့အေၾကာင္းစဥ္းစားမိတဲ့အခါ သတိရလိုက္တဲ့ စာစကား ႏွစ္ခု ရိွတယ္။ တစ္ခုက ‘ဘဝတာတုိတုိမွာ အရသာခ်ဳိခ်ဳိကို ရွာမယ္’…တဲ့။ေနာက္တစ္ခုက ကဗ်ာစာပိုဒ္ေလးပါ။’ ေလာက အတြက္ ထမ္းရြက္ႏုိင္သမွ်ထမ္းရြက္ၾကပါ ဘဝဆုိတာ တုိတို ေလး’..တဲ့။ ဒါကလည္း အျမင္မတူ ပံုပါပဲ။

 

တစ္ရာထဲက တစ္မႈနဲ႔

 

အဲဒီလိုဘဝတိုတိုေလးမွာေနရတဲ့အခိုက္အတန္႔နဲ႔႔ပတ္သက္ၿပီး ေျပာၾကတဲ့စကားကိုလည္း သတိရမိ ေသးတယ္။ ‘အသက္တစ္ရာ မေနရေပမယ့္၊ အမႈတစ္ရာ ေတြ႔ရ တတ္တယ္’ … တဲ့။

ဒီေနရာမွာေျပာတဲ့အမႈဆုိတာ ႐ုံးေရာက္၊ ဂါတ္ေရာက္တဲ့အမႈမ်ဳိး ျဖစ္ခ်င္မွျဖစ္မွာပါ။ ျပႆနာ၊ အခက္အခဲ၊ အက်ပ္အတည္းေတြကို ရည္ၫႊန္းတာလို႔ ေျပာရင္ရပါလိမ့္မယ္။ အဲဒီအမႈတစ္ရာထဲ မွာပဲ ႐ုံးေတြ၊ ဂါတ္ေတြေရာက္ၿပီး ေထာင္က်ေလာက္တဲ့ ‘ျပႆနာ’ မ်ဳိးလည္း ပါႏုိင္ပါလိမ့္မယ္။ ေထာင္က်တယ္ဆိုတာကို ကုိယ့္အမွားေၾကာင့္ လို႔ ေယဘုယ် ေျပာေလ့ရိွပါတယ္။ အဲဒီအမွားဟာ လူ႔အဖဲြ႔အစည္းက မေကာင္းမႈ၊ အျပစ္ရိွမႈ၊ ဥပေဒအရ အျပစ္ဒဏ္ခံသင့္တဲ့အမႈမ်ဳိးထဲ အက်ဳံးဝင္ရင္ေတာ့ ေထာင္ က်ေလာက္တယ္လို႔ ဆုိႏိုင္ပါတယ္။ ‘ကိုယ္ေကာင္းရင္ ေခါင္းမေရြ႕ဘူး’ လို႔ ဆုိတဲ့ စကားရိွတယ္။ ကုိယ္ေကာင္းေနရင္ မမွားဘူး။ မမွားရင္ အျပစ္မရိွဘူး။ အျပစ္မရိွရင္ ေထာင္က် စရာ အေၾကာင္းမရိွဘူးဆုိတာအထိ ေတြးယူလို႔ ရႏုိင္ပါတယ္။

ဒါေပမဲ့ လူ႔အဖဲြ႔အစည္းမွာ ကိုယ္ေကာင္းေနပါလ်က္နဲ႔ ေခါင္းေရြ႕ခဲ့ရတာ၊ ကိုယ္မွန္ေနပါလ်က္နဲ႔ အျပစ္ျဖစ္ခဲ့ရတာ၊ ကိုယ္က တရားေနပါလ်က္နဲ႔ အမွားလို႔သတ္မွတ္ ၿပီး ျပစ္ဒဏ္ေပးခံရတာေတြ လည္း ရိွတတ္ပါေသးတယ္။ ရိွလည္းရိွခဲ့၊ ျဖစ္လည္းျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒါမ်ဳိးေတြက မတရားမႈ ႀကီးစိုး တဲ့ေခတ္၊ ေတာတြင္းသားဥပေဒ (ႏုိင္ရာစားဥပေဒ) လႊမ္းမုိးတဲ့ေခတ္၊ အာဏာရွင္ေတြရဲ႕ ထင္ရာ စိုင္းအမိန္႔ေတြနဲ႔ အုပ္ခ်ဳပ္တဲ့ေခတ္ေတြမွာ ပိုၿပီးျဖစ္ေလ့ရိွတယ္။

အမွန္ေတြက မွားၿပီး အမွားေတြက မွန္ေနတဲ့ ဓမၼေျပာင္းျပန္လွန္ထားတဲ့ ေခတ္ေတြမွာ အဲဒါမ်ဳိးေတြ က အျဖစ္ဆံုးပါပဲ။ ဓမၼေျပာင္းျပန္လွန္ထားေတာ့လည္း အဓမၼ အလံေတြခ်ည္းပဲ ေလထဲမွာ လြင့္ပ်ံ ေနေတာ့တာပဲေပါ့။ မေဝးေသးတဲ့အတိတ္က အဓမၼအလံေတြလႊင့္ထူခဲ့ၾကတာ အခုထိေအာင္ အဲဒီ အလံေတြက ေလထဲမွာ တလူလူလြင့္ေနတုန္း။ မတရားမႈ၊ အႏုိင္က်င့္မႈ၊ ဗိုလ္က်စိုးမိုးမႈ၊ ဥပေဒ ျပ႒ာန္းၿပီး အျပစ္ဒဏ္မခံရေအာင္ ခံတပ္ေဆာက္ထားမႈမ်ား။

 

ေကာင္းမႈကို ျပစ္မႈ … တဲ့

 

ကြၽန္ေတာ္က ဘဝတာတိုတိုမွာ အရသာခ်ဳိခ်ဳိကုိ မက္ေမာခ်င္ေပမယ့္ ေလာကအတြက္ ထမ္းရြက္ ႏုိင္သမွ် ထမ္းရြက္ခ်င္တဲ့စိတ္ကအေလးသာသြားခဲ့တာေၾကာင့္ တလူလူလြင့္ေနတဲ့ အဓမၼ အလံေတြကို ႐ိုက္ခ်ဳိးၾကသူေတြထဲက တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့တယ္။ အသက္တစ္ရာ မေနရေပမယ့္ အမႈ တစ္ရာေတြ႔ခဲ့သလားဆုိတာ ကို ျပန္မစဥ္းစားျဖစ္ေပမယ့္ ေလာကအတြက္ ေကာင္းမႈတစ္ခါေတာ့ လုပ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္က အဲဒါကို ေကာင္းမႈလို႔ယံုၾကည္တယ္။

လူအမ်ားစုကလည္း ေကာင္းမႈဆုိတာကုိ သေဘာတူလက္ခံတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူတုိ႔က ျပစ္မႈလို႔သတ္မွတ္တယ္။ အဲဒါနဲ႔ပဲ ကြၽန္ေတာ္လည္း ေထာင္ထဲေရာက္သြားပါေတာ့ တယ္။ အဲဒီကာလက ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ တုိင္းျပည္မွာ ေလာကေကာင္းက်ဳိး၊ တုိင္းျပည္ေကာင္းက်ဳိး၊ ျပည္သူလူထုေကာင္းက်ဳိး လုပ္ခဲ့မိလို႔ ေထာင္က်ခဲ့တဲ့ လူေပါင္း ေသာင္းနဲ႔ ခ်ီၿပီး ရိွတယ္။ ေကာင္းမႈကုိ ျပစ္မႈလို႔သတ္မွတ္ၿပီး ေထာင္ခ်ခဲ့ၾကတဲ့ သူေတြက ေတာ့ ဘယ္သူရိွဦးမွာလဲ။ အဓမၼအလံကုိတလူလူလႊင့္ၿပီး လူတြင္က်ယ္လုပ္ ဗိုလ္က်ခဲ့တဲ့ စစ္အာ ဏာရွင္စနစ္ကုိ ေမာင္းႏွင္ခဲ့သူေတြပဲေပါ့။

ေၾသာ္…သူတုိ႔ကေတာ့ ဘဝတာတိုတိုမွာ အရသာခ်ဳိခ်ဳိကိုမက္ၿပီး ရက္စက္ခဲ့ၾကသူေတြေလ။ သူတုိ႔ ေသရင္ သူတုိ႔မတရားရွာထားခဲ့တဲ့ အရသာခ်ဳိခ်ဳိေတြဟာ သူတုိ႔နဲ႔ပါ သြားမယ္လို႔ ထင္ခဲ့ၾကသူေတြ ေလ။ ေနာက္ဘဝရိွတယ္ဆုိတာ ယံုၾကည္သူေတြရဲ႕အျမင္မွာေတာ့ အခုဘဝမွာ မတရားလုပ္ၿပီး ေကာင္းစားခဲ့သူေတြဟာ အခုဘဝအလြန္ မွာ ငရဲႏြံနစ္႐ုံတင္မကဘဲ ဝဋ္ပါလည္မယ္လို႔သတ္မွတ္ ၾကမွာ ေသခ်ာပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ဆုိရင္ ေနာက္ဘဝတစ္ခုကို မကူးခင္ကာလမွာပဲ တင္ခဲ့တဲ့ အေႂကြး ကုိျပန္ဆပ္ေနၾက ရပါၿပီ။ သူတုိ႔တစ္ေတြခမ်ာ ဘဝကူးေတာင္မွ ေကာင္းရွာၾကပါ့မလား။

 

ဖ်က္ဆီးၿပီး ႀကီးပြားသူ

 

ကြၽန္ေတာ္ေထာင္က လြတ္လာပံုကုိ တျခားေနရာမွာ ေျပာျပခဲ့ဖူးတယ္။ ေထာင္က်ေတာ့ အက်ဥ္း သားတုိင္း (ဘယ္သူမဆုိ) ခံစားခြင့္ရိွတဲ့ ေထာင္ဥပေဒအရေပးထား တဲ့ ေလွ်ာ့ရက္ကို မရခဲ့ဘူး။ အဲဒီကာလ (၁၉၉၇) မွာ ကြၽန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း မရတာေတာ့ မဟုတ္ေပမယ့္ လူသိပ္မမ်ားေသးဘူး။

ဒါနဲ႔ပဲ ေထာင္ထဲမွာ ဆယ္ႏွစ္ အျပည့္ေနလိုက္ရတယ္။ ခ်ဳပ္ရက္အပါအဝင္ ၁ဝ ႏွစ္ေက်ာ္ ေက်ာ္ ေထာင္ထဲမွာ စာမဖတ္ရ၊ သတင္းနားမေထာင္ရဘဲေနခဲ့တဲ့ လူ(တခ်ဳိ႕)ကုိ ႏုိင္ငံေတာ္အား ေႏွာင့္ယွက္ ဖ်က္ဆီးသူမ်ားရဲ႕ေဘးအႏၲရာယ္က ကာကြယ္တဲ့ဥပေဒ (ပုဒ္မ ၁ဝ-က) နဲ႔ထပ္ၿပီး ထိန္းသိမ္းထားတယ္။ လြတ္ရမယ့္ရက္မွာ ေထာင္အျပင္ကိုေတာင္ မထြက္လိုက္ရဘူး။ အုတ္တံတုိင္း အျပင္ကေလေတာင္ မ႐ွဴလိုက္ရဘူး။ မအီမလည္နဲ႔ မႏၲေလးေထာင္ရဲ႕တုိက္ခန္းထဲ ကုိ ျပန္ဝင္သြား ရတယ္။ အျပင္ေလာကမွာ ဘာေတြျဖစ္ေနသလဲ ဆုိတာကို ဘာမွမသိတဲ့လူက ႏုိင္ငံေတာ္ကိုေႏွာင့္ ယွက္ဖ်က္ဆီးႏိုင္မွာတဲ့လားဗ်ာ။

တကယ္ပဲ ႏုိင္ငံေတာ္ (ျပည္သူလူထု) ကုိ ေႏွာင့္ယွက္ခဲ့တာ ဘယ္သူေတြ လဲ။ ႏုိင္ငံေတာ္ႀကီးကိုဖ်က္ဆီးၿပီး ႀကီးပြားသြားခဲ့သူေတြက ဘယ္သူ ေတြလဲ။ စာဖတ္သူေတြ သိၿပီးသားမုိ႔ နာမည္တပ္ၿပီး ေျပာမေနေတာ့ပါဘူး။ ရာထူးအာဏာေတြကိုင္ၿပီး ႐ိုး႐ိုးသားသား လုပ္ ကိုင္ခဲ့တဲ့အတြက္ ေနာက္ထပ္ဆယ္ဘဝအထိ (လူျဖစ္ေနေသးရင္) စားမကုန္ေအာင္ ဖူလံုသြားတဲ့ လူေတြလို႔ပဲ ဆုိပါစို႔။

 

ေရပံုးပဲ သိတာ

 

၁ဝ ႏွစ္ေနာက္မွာ အပိုေဆာင္းတဲ့ (၁ဝ-က) နဲ႔ ၃ ႏွစ္ခဲြေနၿပီးေတာ့ က်န္းမာေရးမေကာင္းလို႔ ျပန္ လႊတ္ေပးလိုက္တယ္။ မႏၲေလးကေန ရန္ကုန္ကုိအျပန္မွာ တာဝန္ခံေစာင့္ေရွာက္တဲ့သူနဲ႔။ ရန္ကုန္ ေရာက္ေတာ့ စစ္ေထာက္လွမ္းေရး (၆) ကုိအပ္၊ ေထာက္(၆)က ကြၽန္ေတာ္ေနတဲ့ ၿမိဳ႕နယ္ အပိုင္ စားေထာက္လွမ္းေရးတပ္ (ေရတပ္)ကို တစ္ခါအပ္၊ ေရတပ္ေထာက္လွမ္းေရးက ရပ္ကြက္ဥကၠ႒နဲ႔ ကြၽန္ေတာ့္အိမ္ကို လိုက္ပို႔တယ္။

အဲဒီေနာက္ပိုင္း ၇ လေက်ာ္ေက်ာ္ၾကာတဲ့အထိ ေထာက္ (၆) က ေထာက္လွမ္းေရးႏွစ္ေယာက္က တစ္ပတ္ႏွစ္ခါေလာက္ပံုမွန္လာတယ္။ ၿမိဳ႕နယ္ေထာက္လွမ္းေရးက တစ္ပတ္တစ္ခါ ပံုမွန္လာ တယ္။ ဒီၾကားထဲမွာ ၿမိဳ႕နယ္စစ္ေထာက္လွမ္းေရးတာဝန္က် တစ္ေယာက္က ကြၽန္ေတာ့္ကို ”ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ထဲသြားရင္ေတာင္ သတင္းပို႔ရမယ္” လို႔ေျပာတာေၾကာင့္ ဘုဆတ္ဆတ္ ျပန္ေျပာလိုက္ ရတယ္။ သတိၱရိွလို႔ မဟုတ္ပါဘူး။ တရားလြန္လြန္းလို႔ ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႔ပဲ ျပန္ေျပာခဲ့တာပါ။ အဲဒီလို ျပန္ေျပာလိုက္ေတာ့ ေရွ႕တစ္လွမ္းထပ္ တိုးမလာေတာ့ပါဘူး။

ဒီၾကားထဲ ၂ဝဝ၅ မွာနဲ႔တူတယ္။ ရန္ကုန္က ဒဂုံစင္တာအပါအဝင္ ေနရာသံုးေနရာမွာ ဗံုးေတြကဲြၿပီး အျပစ္မဲ့ ျပည္သူေတြေသၾကၿပီး ေနာက္တစ္ေန႔မွာ အိမ္ကုိ ရဲတစ္ေယာက္လာေျပာတယ္။ ဘယ္ သူကဆုိလား၊ ေတြ႔ခ်င္လို႔တဲ့၊ ႐ုံးကိုလာခဲ့ပါဆုိၿပီးေျပာတာနဲ႔ သူ႔ကိုတစ္ခါတည္းပဲေျပာလိုက္တယ္။ 

‘ငါ့ဘာသာ ေအးေအးေဆးေဆးေနတာကို ျပႆနာလာမရွာနဲ႔၊ ေတြ႔ခ်င္ရင္ အိမ္လာခဲ့၊ ၁၅ မိနစ္ ေစာင့္မယ္’ လို႔ေျပာလိုက္တယ္။ အဲဒီ ရဲက ကြၽန္ေတာ္လည္း ၾကားထဲ က ေခါင္းစားတယ္ဗ်ာလို႔ ေတာင္ ေျပာသြားေသးတယ္။ ၁၅ မိနစ္ေစာင့္တာမလာလို႔ ကြၽန္ေတာ္လည္း လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ သြားထုိင္ေနလိုက္တယ္။ ဗံုးကဲြတဲ့ကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ကို လာက်စ္ဖို႔၊ ရစ္ဖို႔လုပ္တာေလ။ ကြၽန္ေတာ္ကလည္း လူေသေစတတ္တဲ့ လက္နက္ဆုိတာကို ဓာတ္ပံုနဲ႔ ႐ုပ္ရွင္ထဲမွာ ပဲ ျမင္ဖူးတာ။ ဗံုးဆုိလို႔ ေရပံုးေလာက္ပဲသိတာ။ ဒါကိုသူတုိ႔ သိႏုိင္လ်က္နဲ႔ ျပႆနာလာရွာတာေလ။

 

ကြၽန္ေတာ့္လို တုိင္းျပည္

 

ကြၽန္ေတာ္ေထာင္ျပင္ေရာက္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ စစ္ေထာက္လွမ္းေရး၊ ရဲေထာက္လွမ္းေရး၊ ၿပီးေတာ့ သတင္းေပးေပါင္းစံုရဲ႕မ်က္စိေဒါက္ေထာက္ ေစာင့္ေရွာက္မႈနဲ႔ ေနခဲ့ရ တယ္။ ဒါကို ပံုႀကီးခ်ဲ႕ေျပာေန တာမဟုတ္ပါဘူး။ ေထာင္ကလႊတ္ေပးလိုက္ေပမယ့္ မလြတ္လပ္တဲ့ဘဝမွာ ေနခဲ့ရ(ေနေနရ) တယ္ ဆုိတာကိုေျပာတာပါ။ ဒီလိုအေျခအေနမ်ဳိးကို ႏုိင္ငံေရးမႈနဲ႔ေထာင္က်ခဲ့ၿပီး အျပင္ေရာက္ေနသူေတြ ဘယ္ႏွေယာက္ေတာင္ ႀကံဳေနရသလဲမသိဘူး။

 

ကြၽန္ေတာ္စဥ္းစားၾကည့္မိတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ေထာင္အျပင္ဘဝဟာမလြတ္လပ္သလို ကြၽန္ေတာ္ တုိ႔ တုိင္းျပည္ရဲ႕ဒီမိုကေရစီအခြင့္အေရးဆုိတာေတြဟာလည္း တကယ္လြတ္လပ္မႈရိွေနၿပီလားလို႔ ပါ။ ခဏေလာက္လႊတ္ထားေပးၿပီး (လိုခ်င္တဲ့အေျခအေန ရလာတဲ့အခါ) ျပန္ၿပီးထိန္းခ်ဳပ္ထားမွာ လားဆုိတာကိုစဥ္းစားရင္း နဲ႔ ေနာက္ထပ္ေတြးမိတာ ရိွလာတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔တုိင္းျပည္ရဲ႕ ပါတီစံု ႏုိင္ငံေရး စနစ္နဲ႔ေစ်းကြက္စီးပြားေရးစနစ္ဆုိတာမွာလည္း ႏုိင္ငံေရးဒီမိုကေရစီနဲ႔ စီးပြားေရးဒီမို ကေရစီ ရေနပါၿပီလား။ ဒီမုိကေရစီေပးခြင့္ကို ကုိင္ထားသူေတြက ဘယ္သူေတြလဲ။ ၂ဝဝ၈ ဖဲြ႔စည္းပံု လား၊ လူေတြလား။ အဲဒါေတြမွာေရာ ဒီမုိကေရစီစိတ္သေဘာထား ခုိင္ခုိင္ မာမာရိွရဲ႕လား။

 

စိုးရိမ္တယ္

 

ဘဝတာတုိတိုမွာ အရသာခ်ဳိခ်ဳိကုိရတဲ့နည္းနဲ႔ ယူခ်င္တဲ့သူေတြနဲ႔ ေလာကေကာင္းက်ဳိးအတြက္ ထမ္းရြက္ႏုိင္သမွ် ထမ္းရြက္ခ်င္သူေတြၾကားမွာ ကဲြျပားေနတတ္တာကိစၥ မရိွေပမယ့္ ပဋိပကၡႀကီး ထြားၿပီး ႏုိင္ရာစားဥပေဒနဲ႔ ထင္ရာစိုင္းလူ႐ိုင္းစိတ္ေတြက ေကာင္းမႈကို ျပစ္မႈလို႔သတ္မွတ္ၿပီး အဓမၼ အလံေတြ ထပ္ၿပီးတလူလူလႊင့္မွာကိုေတာ့ စိုးရိမ္ေနမိတုန္းပါခင္ဗ်ာ့။

Popular Myanmar News Journal မွ စာေရးသူ၏ခြင့္ျပဳမႈျဖင့္ ျပန္လည္ေဖာ္ျပသည္။

ရႈခင္းသစ္